Siirry sisältöön
Nainen puhuu puhelimessa

Tiesitkö, että...

Viestintä palvelee tiedotusvälineitä numerossa 020 634 7745 arkisin 9–16.

Nainen puhuu puhelimessa

Viestintä

Viestintä on tärkeä osa koko Kelan ja kaikkien kelalaisten työtä. Kela palvelee yhtenäisesti kaikkia kansalaisia ja viestii avoimesti palveluistaan ja toiminnastaan. Perusperiaatteena on: joka tuntee asian parhaiten, tiedottaa siitä. Viestintä vastaa Kelan asiakaslehdistä, esitteistä, mediaviestinnästä, vuosikertomuksesta ja verkkosivuista.

Etsitkö Kelan etuuksien asiantuntijaa?

Haluatko tilastotietoja Kelan etuuksista?

  • Soita mediaa ja asiantuntijoita palvelevaan Kelan tilasto- ja tietovarastoryhmän päivystysnumeroon 050 5517 960, arkisin klo 9-16 tai lähetä kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen tilastot@kela.fi Huom! Numerossa ja sähköpostissa emme pysty vastaamaan henkilöasiakkaiden etuustiedusteluihin.

Tarvitsetko paikallista tietoa Kelan toiminnasta?

Tarvitsetko apua sopivan asiantuntijan etsimiseen?

  • Viestintä palvelee tiedotusvälineitä numerossa 020 634 7745 ensisijaisesti arkisin 9–16. Huom! Numerossa ei pystytä vastaamaan henkilöasiakkaiden etuustiedusteluihin.
  • Viestinnän yhteystiedot

Muu mediapalvelu

Julkaisut

Kaipaatko tietoa omasta hakemuksestasi tai tukipäätöksestäsi?